loading...
فروش عمده کاشی و سرامیک
فلورا بازدید : 48 شنبه 29 خرداد 1400 نظرات (0)

حمام از جمله مکان هایی است که مدام در معرض آب و رطوبت قرار می گیرد و احتمال تخریب آن وجود دارد. به همین دلیل چند سال یک بار باید کفپوش آن را تعویض و یا بازسازی نمود. در بازسازی کف حمام سعی کنید از بهترین نوع کاشی یا سرامیک استفاده کنید، زیرا کاشی و سرامیک های باکیفیت، دوام و طول عمر بالاتری دارند و سالیان سال بدون این که آسیبی به آن ها وارد شود قابل نگهداری در حمام می باشند.

کاشی کاری و سرامیک کاری حمام لزوماً نباید توسط افراد ماهر صورت گیرد، بلکه با آگاهی از مراحل انجام آن هر کسی می تواند آن را اجرا نماید. در این نوشته از ساختمانچی به مراحل اجرای کاشی کاری کف حمام پرداخته شده است تا با آگاهی از آن ها و بدون نیاز به یک کاشی کار بتوانید کفپوش حمام خود را بازسازی نموده و کاشی های نو بر روی آن نصب کنید.

با رعایت مراحل این کار به راحتی می توان کف حمام را کاشی یا سرامیک کرد و سال ها از زیبایی و استحکام آن لذت برد. هر چند در بازار هزار نوع مدل کاشی و سرامیک وجود دارد و حمام مکانی برای به نمایش گذاشتن سلیقه شخصی و دکوراسیونی بی نظیر است اما در انتخاب کاشی حمام بهتر است از کاشی های تک رنگ طرح دار استفاده نمود.

در انتخاب کفپوش برای کفپوش حمام سعی کنید از کاشی یا سرامیک های صیقلی استفاده کنید، زیرا این محصولات تخلخل کمتری دارند و آلودگی کمتری را به خود جذب می کنند. نگهداری و تمیز نمودن کاشی های براق کار آسانی است و به راحتی می توان با آب و کف سطح آن ها را تمیز کرد.

بازسازی کف حمام با کاشی و سرامیک

البته سعی کنید کاشی هایی را انتخاب کنید که سطح آن ها باعث لیز خوردن افراد در حمام نشود. امروزه استفاده از کاشی های بزرگ به عنوان کفپوش حمام رواج یافته است اما به دلیل احتمال سرخوردگی بر روی کاشی های صیقلی بهتر است کاشی هایی را انتخاب کنید که ابعاد کوچک تری دارند. در این صورت با آرامش خیال و بدون ترس از سرخوردن می توانید دوش بگیرید.

کاشی کاری سطح حمام کاری است که افراد غیر حرفه ای با هر مقدار تجربه می توانند آن را در آخر هفته همزمان با بقیه کارها انجام دهند. در مورد بازسازی کف حمام و کاشی کاری یا سرامیک کاری آن نگران نباشید؛ زیرا نیاز به متریال های خاص و روش های ویژه برای انجام آن نمی باشد.

صرفاً دانستن یکسری موارد قبل از خرید کاشی روند پروژه شما را آسان تر و سریع تر پیش می برد. برای این که کارها به درستی انجام شوند، ما در اینجا لیستی از موارد مورد نیاز برای بازسازی کف حمام به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بازسازی کف حمام
به محض این که تصمیم به کاشی کردن کف حمام گرفتید باید بدانید که آیا می خواهید کفپوش قدیمی حمام را تخریب کنید یا روی همان سطح قبلی کاشی کاری را انجام دهید. اگر کف حمام قبلاً کاشی کاری شده، باید ابتدا آن را بردارید تا سطح تمیزی برای شروع کار داشته باشید.

اگر قبلاً حمام شما با وینیل کفپوش شده این امکان برای شما فراهم می شود که بدون تخریب سطح قبلی کار خود را آغاز کنید. علاوه بر آن اگر زیر کفپوش وینیل حمام ،سیمان به کار رفته باشد، تا زمانی که  وینیل فعلی شکل خود را حفظ کند شما می توانید روی آن کاشی کاری انجام دهید.

متخصصان توصیه می کنند اگر کف حمام از جنس چوب است قبل از کاشی کاری یک تخته حفاظت کننده بر روی آن نصب کنید تا از استقامت آن مطمئن شوید. افراد غیر حرفه ای با انجام این کار موافق نیستند و بعضاً ترجیح می دهند به جای آن، مستقیماً روی سطح وینیل که زیر آن سیمان به کار رفته کار خود را انجام دهند.

فلورا بازدید : 50 شنبه 29 خرداد 1400 نظرات (0)

همه چیز در مورد پرده و پوشش پنجره ها

برای بسیاری از افراد، پوشش پنجره ها چیزی است که آخر از همه به فکر آن می افتند. پرده و پوشش پنجره ها یا به عنوان آخرین قطعه از یک طراحی یکپارچه و منسجم مورد توجه قرار می گیرد، و یا اینکه با تصور اینکه کلاً موضوعی اضافی است، به فراموشی سپرده می شود. ولی این کار می تواند اشتباه باشد.

 

این ها عناصری در طراحی هستند که به معنای واقعی به اتاق جان تازه می دهند. پرده ها، قطعه ای هستند که اتاق های دارای طراحی حرفه ای را از بقیه اتاق ها جدا می کنند.

 

اگر شما تاکنون به پوشش پنجره هایتان اهمیت زیادی نداده اید یا اینکه مطمئن نیستید چگونه به شکل درست آن را انجام دهید، پیش از اجرای طراحی بعدی اتاق هایتان این مطلب را بخوانید. ما راهنمایی جامع آماده کرده ایم تا به شما کمک کنیم که این فرآیند را از ابتدا تا انتها انجام دهید.

 

اصول و نحوه انتخاب پرده,پرده و پوشش های پنجره

پرده ها، قطعه ای هستند که اتاق های دارای طراحی حرفه ای را از بقیه اتاق ها جدا می کنند

 

به کاربرد و عملکرد پرده فکر کنید

همانطور که در مورد هر عنصر طراحی دیگری نیز همینطور است، اولین سؤالی که باید از خود بپرسید این است که «می خواهم این ها برایم چکار کنند؟» پاسخی که به آن برسید می تواند کمکتان کند که گزینه هایتان را محدود کنید تا پوشش هایی را برای پنجره هایتان در نظر بگیرید که کاملاً مناسب شما باشد.

 

برای بسیاری، پاسخ این سؤال اضافه کردن ارزش زیبایی شناختی است. قبل از اینکه شما هم به طور پیش فرض همین جواب را بدهید، به این فکر کنید که آیا پوشش پنجره تان لازم است کاربرد دیگری هم داشته باشد یا نه. برای مثال، یک جفت پرده تاریک کننده خوابیدن را آسان تر می کند.

 

بهترین پوشش پنجره ها,نکاتی برای انتخاب پرده

پوشش هایی را برای پنجره هایتان در نظر بگیرید که کاملاً مناسب شما باشد

 

گزینه های خود برای پوشش پنجره ها را بشناسید

هر کسی که تا به حال پایش را به فروشگاهی برای دکور خانه ها گذاشته باشد می تواند به شما بگوید که تعداد بی شماری پرده و پوشش پنجره برای انتخاب وجود دارد. برای بسیاری از افراد، این سطح از انتخاب گیج کننده است. با این حال، بیشتر آن ها را می توان زیر مجموعه چند نوع خاص طبقه بندی کرد:

 

پرده کرکره ای: کرکره به طور کلی به صرفه ترین انتخاب است، و از جنس پلاستیک یا چوب در قالب اسلایدهایی ساخته می شود. معمولاً تنوع کمی در سبک های مختلف آن وجود دارد. پرده کرکره ای را می تواند یا از بالای داخل چارچوب پنجره آویزان کرد تا ظاهری تمیز داشته باشد و یا از بیرون آویزان کرد تا پنجره های کوچک، بزرگتر به نظر برسند.

https://www.beytoote.com/mode/decor/tips3-curtains3-windows2.html

فلورا بازدید : 46 شنبه 29 خرداد 1400 نظرات (0)

اتاق خواب باید فضایی سرشار از آرامش و سکوت باشد پس سعی کنیم فضای اتاق را با کتاب، لباس و لوازم آرایشی به هم ریخته نکنیم. و اما چگونه می توانیم فضایی ساکت و آرام برای خوابمان فراهم کنیم؟ طبق نظر متخصصان تنها کاری که باید انجام دهیم این است که هرگز لوازم غیر ضروری را وارد اتاق خواب نکنیم. از جمله موارد زیر:

 

صورتحساب ها و برگه های مربوط به کار

برای بوجود آوردن یک مکان امن که به راحتی بتوان در آن استراحت کرد هر چیزی که به کارتان مربوط می شود را در اتاق دیگری نگهداری کنید. هرگز کامپیوتر و دفاتر کاری را در اتاق خواب قرار ندهید چون نیاز به آرامش دارید.

 

تکنولوژی

سعی کنید هر گونه صفحه نمایشی را از اتاق خواب دور کنید. زیرا این صفحات نور آبی و میدان های الکتریکی و مغناطیسی از خود منتشر می کنند. تنها چیزی که می توانید در اتاق خواب نگه دارید یک سیستم صوتی برای گوش دادن به یک موسیقی آرامبخش است. موبایل و تبلت را در نور روز استفاده کنید و حداقل یک ساعت قبل از خواب آن ها را خاموش کنید.

 

میز کنار تخت درهم برهم

پر کردن این میزها با گلدان های خالی و گیره های مو آسان است اما سعی کنید هر چیز غیرضروری را روی میز نچینید.

 

وسایل زیر تخت

پر کردن زیر تخت با جعبه ها و وسایل حس خوبی به شما نخواهد داد. سعی کنید تختی بخرید که نتوان زیر آن هیچ وسیله ای قرار داد یا اگر هم قرار است وسایلی زیر آن بچینید وسایل کم مصرفی مثل لباس های فصلی باشد.

 https://www.beytoote.com/mode/decor/unnecessary2-things2-bedroom1.html

فلورا بازدید : 49 چهارشنبه 19 خرداد 1400 نظرات (0)

سرامیک مات حتما از نامی که دارد کاملا مشخص است که چه ظاهری دارد. اما ویژگی هایی دارد که قبل از خرید باید از آن اطلاع داشته باشید. اینکه بای چه مکان هایی مناسب است یا مناسب نیست و... در این مطلب گفته خواهد شد.

سرامیک مات چیست

سرامیک نوع ظاهر ماتی دارد. برای محیطهای کلاسیک بسیار مناسب است. مانند نوع براق هیچ گونه درخشندگی و براقی ندارد. با مات بودن خود شیکی و زیبایی خاصی به فضا میدهد. اما معایب و مزایایی دارد که در ادامه آن ها را عنوان می‌کنیم. همچنین در فلورا استیل انواع آن را می‌توانید نشان دهید.

مزایا سرامیک مات

  1. نوع مات لغزنده و لیز نیست. اگر نگران این هستید که فرش لیز بخورد می‌توانید از این نمونه استفاده کنید.
  2. این نوع گرد و غبار و آلودگی را پنهان می‌کند. غبار روی آن مشخص نمی‌شود.
  3. مات بودن فضای شیک و زیبایی ایجاد می‌کند.

معایب سرامیک مات

  1. از بین بردن لکه های کمی سخت انجام میشود.
  2. سرامیک براق فضا را بزرگتر نشان می‌دهد ولی نوع مات این ویژگی را ندارد. محیط را با همان اندازه واقعی نشان می‌دهد.
فلورا بازدید : 47 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

امروز می خواهیم بگوییم کدام گل ها برای کدام قسمت خونه بهتر هستند و نمایی زیبا به آن قسمت از خانه شما می دهند،با ما همراه باشید.

گل‌ها بدون اینكه وقت زیادی از شما بگیرند، به آسانی و به بهترین شكل فضای خانه را رمانتیك می‌كنند. وقتی دكور منزل‌تان را برای یك مناسبت خاص تغییر می‌دهید و دوست دارید به بالكن، حیاط، راهرو یا میز غذاخوری روح تازه‌ای ببخشید، سراغ گل‌های طبیعی بروید. خیلی مواقع برای داشتن بهترین مبلمان ماه‌ها جست‌وجو می‌كنیم، مجلات مختلف را بررسی یا به بازار مبل سری می‌زنیم. اما جالب است بدانید یكی از راه‌حل‌هایی كه باعث می‌شود خانه‌تان شیك و البته رویایی جلوه كند، حضور دائمی گل‌هایی طبیعی است. چه خوب می‌شود اگر به جای تغییر دائمی مبلمان منزل، با هزینه‌ای به‌ مراتب كمتر، حضور گل را در خانه‌تان همیشگی كنید، اینگونه می‌توانید معجزه تغییر فضا با حضور تنها چند شاخه گل را از نزدیك احساس كنید.

 

چیدمان خانه با گل های بهاری,دکوراسیون بهاری خانه

با گل آرایی منزل در فصل زمستان، می‌توانید به استقبال بهار بروید


نشیمن را جدی بگیرید
نشیمن فضای صمیمی تری را در ذهن القا می‌كند و اغلب از مبلمان با رنگ‌های شادتر برای این فضا استفاده می‌شود. افراد خانواده شب‌ هنگام در این فضا دور هم جمع می‌شوند و آرامش این فضا به حضور دائمی جمع‌های خانوادگی كمك می‌كند. یكی از راه‌های وجود این آرامش، ایجاد دكوراسیونی متناسب با فضاست. طبیعت با حضور گل‌ها، راهی آسان برای حفظ سلامت روان، پیش روی ما گذاشته است.

تحقیقات نشان می‌دهد تماشای گل‌های رنگارنگ می‌تواند تاثیراتی سریع تر از آنچه فكرش را می‌كنید، بر شادی و رضایت‌مندی داشته باشند. با هدیه دادن حتی یك شاخه گل یا یك گلدان كوچك، به سرعت می‌توان تغییر روحیه فرد را مشاهده و او را شاد كرد. لبخند، نخستین و مهم‌ترین نشانه این تغییر است. گلدانی مانند بنفشه آفریقایی كه گل‌های رنگارنگ دارد، بهترین انتخاب برای فضای نشیمن است.

گل‌ها با رنگ‌های متنوع‌شان هر مكانی را برای همه دوست‌داشتنی‌تر می‌كنند. با گل‌آرایی منزل در فصل زمستان، می‌توانید به استقبال بهار بروید. موج مثبتی كه از طرف گل‌ها در محیط ساطع می‌شود بسیار آرامش بخش است. تقریبا در تمام فضاهای خانه می‌توان از گل و گلدان استفاده كرد. در كتابخانه، آشپزخانه، پذیرایی، نشیمن و حتی در فضایی مثل دستشویی و حمام گل‌های رنگی قراردهید.

پذیرایی؛ میزبانی با گل

دکوراسیون و چیدمان خانه با گل های بهاری,دکوراسیون خانه با گل های بهاری

برای اینكه یک میزبان متفاوت باشید، دكوراسیون متفاوتی با گل های طبیعی هم داشته باشید


پذیرایی در خانه‌های ما مهم‌ترین فضا برای حضور ‌مهمان است. برای اینكه یك میزبان متفاوت باشید، باید دكوراسیون متفاوتی هم داشته باشید. دكوراسیون متفاوت تنها به معنای داشتن مبلمانی خاص، دكوری جذاب و كریستال‌هایی گرانقیمت نیست؛ حضور دائمی چند شاخه گل روی میز پذیرانی، خوش‌سلیقه بودن شما را به رخ ‌مهمان‌تان می‌كشد. شما به راحتی می‌توانید رنگ گل‌ها را با فضای خانه‌تان هماهنگ كنید یا حتی از تضاد رنگی بهره ببرید. برای تزئین میز ناهار یا شام در مراسم و مناسبت‌ها از دسته گل‌های كوچك‌تر استفاده كنید.

اتاق خواب؛ فضایی شاد و رویایی
اگر اتاق شما مشرف به یك تراس است، مشكلی برای نگهداری گل ندارید اما اگر از گل در فضای اتاق استفاده می‌كنید، گذاشتن تنها چند شاخه گل (حتی اگر حساسیتی هم ندارید) روی یك میز اتاق كفایت می‌كند. بهترین انتخاب شما برای گذاشتن گل در یك اتاق ساده، استفاده از گل‌هایی با رنگ‌های شاد و تند است. اینكه تنها یك نوع گل خاص را در گلدان قرار دهید یا گل‌هایی متفاوت انتخاب كنید، كاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد.

 

نحوه استفاده از گل ها در دکوراسیون خانه,استفاده از گل های بهاری در دکوراسیون خانه

همیشه در كنار داشتن چند شاخه گل طبیعی، حضور گلدان‌های گل را فراموش نكنید


نكته مهم دیگر گلدانی است كه گل‌ها را در آن قرار می‌دهید، مثلا یك گلدان زیبا، یك كوزه تك‌رنگ یا حتی یك قوری قدیمی، ایده جالبی به‌نظر می‌رسد. همیشه در كنار داشتن چند شاخه گل طبیعی، حضور گلدان‌های گل را فراموش نكنید؛ گلدان‌ها عمر طولانی‌ و ماندگاری بیشتری به‌گل می‌دهند.

آشپزخانه؛ پاتوق گلدان‌های  لی‌لی‌پوتی
اگر پنجره آشپزخانه شما روی یك حیاط پر گل یا یك طبیعت زیبا باز می‌شود، خوشا به سعادت تان. بسیاری از طراحان از حضور چنین پنجره‌ای در آشپزخانه به خوبی بهره می‌برند و سینك ظرفشویی را طوری چیدمان می‌كنند كه رو به طبیعتی آرامش‌بخش باشد. خب در خانه‌های آپارتمانی ما كه چنین امكانی وجود ندارد چه كار باید كرد؟

https://www.beytoote.com/mode/decor/spring-flowers1-house1.html

فلورا بازدید : 64 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

یکی از ارکان مهمی که در طراحی داخلی اهمیت دارد، توجه به اصول و ضوابط نورپردازی است، نورپردازی مناسب تاثیر ویژه ای بر رفتار و عملکرد هر فرد و آرامش روحی و روانی وی دارد.

نورپردازی دکوراسیون خانه,نورپردازی خانه

نور ملایم می تواند آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد و فضای شما را خاص کند


در نورپردازی فضای اتاق خواب آنچه بیش از همه اهمیت دارد، نور ملایم است، یک نور ملایم می تواند آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد و فضای شما را خاص کند. اگر نیاز به یک فضای خاص و سحرانگیز دارید از لوستر ها و آباژور هایی استفاده کنید که طرح و بافت خاصی را روی دیوار شما ایجاد کند و از آن لذت ببرید.

 

نورپردازی منزل,ایده های نورپردازی خانه

ستاره باران کردن سقف اتاق خوابتان تاثیر شگفت انگیزی بر میزان آرامش و استراحت شما دارد


یک ایده ی بی نظیر دیگر برای فضای اتاق خواب شما ستاره باران کردن سقف اتاقتان است با این روش به خوبی فضای بی نظیری برای خود خلق کنید، این نوع نورپردازی تاثیر شگفت انگیزی بر میزان آرامش و استراحت شما دارد. امتحان کنید حتما لذت خواهید برد.

 

مهارت های نورپردازی خانه, نورپردازی در طراحی داخلی

نورپردازی فضای نشیمن می تواند یک طراحی خاص و هماهنگ با نوع فضای نشیمن شما باشد


تاثیر یک نورپردازی خاص در فضای نشیمن کمتر از یک دست مبلمان راحت نیست و به همان اندازه در فضای شما جلوه گری می کند، بنابراین توجه به نورپردازی در فضای نشیمن بسیار مهم است، حتی این نورپردازی می تواند فراتر از هالوژن ها و ال ای دی های معمولی باشد و یک طراحی خاص و هماهنگ با نوع فضای نشیمن شما باشد.

 

چیدمان و دکوراسیون خانه,طراحی داخلی خانه

نورپردازی مناسب در حیاط می تواند تاثیر بی نظیری برای محیط داخلی شما نیز داشته باشد


اگر فضای خانه ی شما دید و پنجره ی زیبایی به حیاط و فضای سبز بیرونی دارد پس از نورپردازی فضای سبز خود غافل نشوید، یک نورپردازی مناسب در حیاط می تواند تاثیر بی نظیری برای محیط داخلی شما نیز داشته باشد.

 https://www.beytoote.com/mode/decor/lighting1-home-decoration1.html

فلورا بازدید : 44 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر جزء افرادی هستید که می خواهید به تازگی خانه خود را بازسازی کنید و یا جزء افرادی می باشید که دارای پروژه ‌های بسیار زیاد در زمینه ساختمان سازی هستید ، پس نباید خواندن این مطلب را از دست بدهید، چون در این مطلب شما را با نوع جدیدی از سرامیک ها به نام سرامیک کالیبره یا رکتیفای آشنا خواهیم کرد. هم چنین این متن می تواند برای افرادی که بسیار به زیبایی و مدرن بودن خانه خود اهمیت می دهند مفید باشد. پس از خواندن این مطلب بسیاری از شما، از استفاده از سایر کاشی ها در کف و دیوارهای منزل خود منصرف خواهید شد و از سرامیک کالیبره برای افزایش زیبایی منزلتان بهره خواهید گرفت. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی کاشی سرامیک در طرح های زیبا و به روز از طریق فروشگاه اینترنتی مارکت سرام اقدام نمایید.

سرامیک کالیبره چیست ؟
سرامیک کالیبره به کاشی های کوچکی اطلاق می‌شود که توسط دستگاه لیزر برش می خورد تا زیبایی و ظرافت آن ها در مقایسه با سایر سرامیک ها و کاشی ها دو چندان شود؛ سرامیک کالیبره به دلیل نوع برش خاصی که می خورند و نیز زیبایی که به محیطشان می دهند، از سایر کاشی ها متمایز می شوند. سرامیک کالیبره بیشتر، مورد علاقه افرادی هست که در کار دیزاین و طراحی داخلی خانه مشغول به کار هستند.

سرامیک کالیبره یعنی چه ؟

علت محبوب بودن سرامیک کالیبره در بین بسیاری از افراد
همان طور که گفته شد سرامیک کالیبره مورد علاقه بسیاری از افراد شیک پسند و هم چنین طراحان داخلی می باشد. سرامیک کالیبره به دلیل داشتن ظرافت خاص خود و زیبایی بیش از حدشان، مورد پسند افراد بسیاری می باشند و اما دلایل دیگری که این افراد را به استفاده از سرامیک کالیبره در نمای داخلی خانه خود سوق می ‌دهد:

1. تمیزی و نظافت زیاد در استفاده از این کاشی ها: زمانی که این کاشی ها در کنار هم چیده می‌ شوند، به دلیل وجود حداقل درز و حفره در بین آن ها، کثیفی و غبار در این حفره ها تجمع نیافته و فرد خانه دار دیگر مجبور نیست که به تمیز کردن بیش از حد کاشی ها و هم چنین حفره های بین آن ها بپردازد؛ هم چنین دوغاب موجود در میان درز های کاشی به دلیل نازک بودن بیش از حد این حفره ها، بیرون نیامده و فرد مجبور نیست که مدام مشغول به زدودن و پاک کردن آن ها از کف منزل خود باشد.

2. منسجم و یک دست نشان دادن قسمت‌ های سرامیک شده: زمانی که شما با استفاده از سرامیک کالیبره منزل خود را کاشی کاری می کنید، تمام قسمت های کاشی شده به صورت شفاف، یک دست و منظم در چشم بیننده نمایان می‌شود و این خود باعث می‌شود که منزل شما مرتب و منظم و هم چنین بسیار مدرن و به روز به نظر بیاید .

سرامیک کالیبره یعنی چه ؟

تفاوت سرامیک کالیبره با سایر سرامیک ها در چیست ؟
تفاوت این سرامیک با سایر سرامیک ها در این است که دقت برش در سرامیک کالیبره به حدی است که زمانی که این کاشی ها در کنار هم چیده می شوند، شما به سختی می توانید درز و شکاف بین آن ها را مشاهده کنید. وجود نداشتن درز و شکاف در بین کاشی ها باعث ایجاد زیبایی هایی است که در بالا از آن ها یاد شد؛ اما کاشی ‌های دیگر، برشی به این اندازه دقیق ندارند و به وسیله لیزر برش نمی خورند و هنگام چیدن آن ها کارگر یا بنای کاشی کار مجبور است، برای پر کردن درز بین خطوط آن ها از دوغاب یا سیمان سفید استفاده کنند که این امر خود باعث ایجاد کثیفی زیاد می شود. پس شما نیز اگر به تمیز، زیبا و باکلاس بودن منزل خود اهمیت می دهید، استفاده از سرامیک کالیبره یا رکتیفای را در دکوراسیون داخلی منزل خود از یاد نبرید. همان طور که گفته شد یکی از مزایای اصلی استفاده از سرامیک کالیبره، جلوگیری از جمع شدن کثیفی ها و آلودگی ها در بین کاشی هاست، پس بهترین مورد استفاده از سرامیک کالیبره در سرویس‌ های بهداشتی است. چون حداقل میزان آلودگی و باکتری ها در این محل ها جمع شده و باعث می‌شود که شما زندگی سالم و پاکیزه تری داشته باشید.

فلورا بازدید : 46 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

کاشی تک گل از طرح‌های خاص و منحصر به فرد است که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم.

کاشی چیست
کاشی محصولات سفالین و سرامیکی است که در مرحله نازک کاری ، ساخت بنا بهره‌گیری میشود و به آن در اصطلاح سنگ مصنوعی هم گفته میشود‏.‏ این واژه از اسم شهر کاشان اقتباس شده که از آغاز دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی نامدار بود‏.‏
کاشی کوتینگی در احصاییه گونه ها کاشی تزیینی پیمان دارد. کاشی هایی که از نقشی کارساز در دگرگونی ها دکوراسیون و ظواهر منازل برخوردار می باشند. کاشی هایی که امروزه با تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی به اتفاق می باشند و از این جهت تا حدودی انتخاب را برایتان سخت و سخت می سازد.تک گل کاشی-کاشی تک گل طلایی-کاشی نقره ای-کاشی تکگل طلایی
در واقع مهم ترین خاصیت کاشی کتینگی ابعاد مختلف و متنوع آن می باشد. کاشی هایی که امروزه گواه سایز های زیاد ریز و زیاد کبیر آن ها می باشیم.
کاشی های بین کابینتی گرد از مهم ترین فاکتورهای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه اند. این کاشی ها به انگیزه این که فضاهای خالی موجود میانی کابینت ها را می پوشاند، جلوه ای چشم نواز به آشپزخانه شما می دهد. افراد با سلیقه های متفاوت انواع مختلفی از این کاشی ها را برای بهره‌گیری در طباخ خانه خویش انتخاب می کنند. یکی از دوست داشتنی ترین کاشی های بین کابینتی گونه تک گل آن است.

کاشی بین کابینتی طرح گل
گل ها یگانه از زیباترین نقوش هستند که از قدیم الایام در هنر و معماری گیتی نقشی بنیادین بازی کرده اند. این طرح محبوب و جذاب در دکوراسیون داخلی خانه هم بسیار مورد توجه است. کاشی های بین کابینتی طرح گل با توجه به سلیقه های متنوع به بازار عرضه می شوند. خاصیت این کاشی ها طرح ها و رنگ های متنوعی است که می توانند هر سلیقه ای را خوشنود کنند.
طرح گل علاوه بر زیبایی بصری، دریافتن نشاط و شادابی را هم برای پیرامون شما به ارمغان می آورد. طرح های گل موجود روی این کاشی ها انواع مختلفی از گل های مدرن، کلاسیک، هندسی و ... را دربرگیرنده می شوند.
کافی است به فروشگاه های عرضه محصولات کاشی و سرامیک بروید یا با جست و جویی ساده در فروشگاه اینترنتی کاشیران گونه ها این کاشی ها را ببینید. طرح های این گونه از کاشی ها آن قدر گوناگون و زیادند که برخی مواقع برای انتخاب از میانی همه گل های دلخواه تان دچار سخت می شوید.

کاشی بین کابینت گلدار
کاشی های بین کابینتی گلدار را به دو چهره می تاب در دکوراسیون آشپزخانه مورد بهره‌گیری پیمان داد.

در روش نخست این کاشی ها به صورت یک دست گلدار در بین کابینت ها قرار می گیرند و چشم انداز ای جذاب و پر نقش و نگار را به طباخ خانه شما هدیه می دهند.
اما در طریق دوم که کسان اکثریت نسبت به آن علاقه نشان می دهند، این کاشی ها به چهره ترکیبی با کاشی های ساده در محل بین کابینت ها نصب می شوند. در این روش بعضی از تقدیر های دیوار نقش و نگاری زیبا دارند و بعضی قسمت های دیگر در عین جذابیت ساده اند.
خرید کاشی بین کابینتی تک گل
برای خرید این کاشی های پرطرفدار باید به کیفیت و اصالت فرآورده خریداری شده دقت کنید. رهنمود ما به شما این است که کاشی خویش را از فروشگاهی جاسازی کنید که علاوه بر داشتن تنوع طرح و رنگ، کیفیت محصولات خود را برای شما تضمین کند.
کاشیران با ارائه گوناگون ترین طرح های کاشی های بین کابینتی تک گل، تضمین کیفیت محصولات و خدمات گزیده تر مشتریان به شما کمک می کند تا خریدی ایده آل داشته باشید و چهره آشپزخانه خود را از همیشه زیباتر کنید.

فلورا بازدید : 40 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

کاشی از گونه محصولات سفالین و سرامیکی است که در بخش های مختلف ساختمان، مانند حمام، توالت و طباخ خانه استعمال دارد. واژه کاشی از نام شهر کاشان اقتباس شده که از اوایل دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مطرح بوده است.

 

کاشی دارای گونه ها و نوع های متفاوتی است. بهره‌گیری یا عدم استفاده از لعاب، مهم ترین عامل تمایز انواع کاشی به شمار می آید. میزان تخلخل کاشی نیز در درجه دوم اهمیت قرار دارد. رنگ در کاشی های فروش آنلاین سرامیک لعاب خورده می تواند در بافت کاشی وارد شده باشد. این رنگ می تواند رنگ طبیعی خاک رس، یا رنگدانه ای باشد که قبل از پخت کاشی به رس اضافه شده باشد. در برخی موارد در کاشی های لعاب خورده، رنگ (معمولا مخلوطی ازسیلیکات سرب و رنگدانه ها) پس از پخت بدنه بر لعاب سطح اعمال می شود. سپس کاشی را جهت ممزوج نمودن لعاب با بدنه، مجددا در کوره پخت قرار می دهند. کاشی های لعاب خورده دارای رنگ ها، طرح ها و بافت های سطحی متنوع تری در سنجش با نوع بدون لعاب هستند.

 

تفاوت کاشی و سرامیک

 

یک تکه کاشی از دو سرنوشت ساختن می شود :

 

۱- تکه سفالی که سرنوشت اصلی و استخوان‌بندی کاشی را تشکیل می‌دهد.

 

۲- لعاب روی آن که ماده‌ای است شیشه‌ای و قسمت رویی آن را برپایی می‌دهد.

 

حال به کاشی ای که لعاب روی آن از جنس سرامیک باشد، کاشی سرامیکی یا سرامیک (در بازار) گفته می شود. به مواد غیرآلی غیرمعدنی جامد اصطلاحا سرامیک گفته می شود.

فلورا بازدید : 49 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری اقتصادی معاصر، عقیل قدیم، رئیس بخش قیر و آسفالت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار مهر تخلفاتی که در حوزه تولید قیر رخ می دهد را تشریح کرد.

وی گفت: متأسفانه برخی کارخانه‌های تولیدکننده قیر اقدام به تولید این کالای باارزش و گران قیمت از مواد اولیه بی‌ارزش می‌کنند که منجر به تولید قیر بی کیفیت می‌شود.

وی افزود: پدیده‌ای در کشور داریم به نام قیر تقلبی؛ طبق بررسی‌هایی که در چند سال گذشته انجام داده ایم و مرتبا رصد کرده‌ایم، وقتی قیمت قیر افزایش می‌یابد، تولید و عرضه قیر تقلبی به بازار توجیه بالایی پیدا می‌کند و در دوره هایی که قیر ارزان می شود، توجیه اقتصادی تولید قیر غیر استاندارد و تقلبی هم از بین می‌رود.

رئیس بخش قیر و آسفالت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منشأ و ماده اولیه تولید قیر تقلبی را مواد مختلفی عنوان کرد و ادامه داد: یکی از آنها نفت کوره است موارد دیگر، لجن‌های اسیدی است که مشتقات پایه پالایشگاهی ندارند؛ روغن سوخته موتور، مواد پلاستیکی بازیافتی یا برخی مواد معدنی کم ارزش که اینها را ذوب کرده و در قیر مخلوط می کنند.

وی افزود: مورد دیگر از قیرهای بی کیفیتی که در کشور وجود دارد، ماده‌ای است که تحت عنوان قیر از عراق وارد می شود، اما به هیچ عنوان با کالایی به نام قیر همخوانی ندارد و نمی توان نام قیر بر آن نهاد؛ چون اصلا مواد اولیه آن، موادی نیستند که برای تولید قیر واقعی مورد استفاده قرار می گیرند. این ماده از عراق وارد می شود در حالی که قرار بود سوآپ شود اما وارد صنعت راهسازی کشور شده است.

چگونه مانع ورود قیر تقلبی به پروژه های راهسازی شویم؟

 

قدیم یادآور شد: هر چه قدر کنترل‌های در مبدأ را دقیق تر انجام دهیم، از امکان تولید قیر بی کیفیت بیشتر کاسته می شود. در حال حاضر ۱۸۱ کارخانه تولید قیر راهسازی در کشور پروانه بهره برداری دارند. تعداد تولیدکنندگان قیر ۳۷۶ واحد تولیدی هستند اما تولیدکنندگانی که ادعای تولید قیر راهسازی و آسفالت معابر را دارند، ۱۸۱ واحد است که از این تعداد تنها ۲۵ واحد تولیدی صلاحیت تولید قیر باکیفیت برای صنعت راهسازی را دارند.

 

منبع:

https://www.moaser.com/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%82%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/

فلورا بازدید : 34 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

 

به گزارش پایگاه خبری اقتصادی معاصر، فرج‌الله رجبی در پاسخ به این سئوال که آیا تعرفه خدمات مهندسی ابلاغ شده و چرا ابلاغ تعرفه خدمات مهندسی همواره با تاخیر ابلاغ می شود گفت: هزینه ساخت که مشخص شود تعرفه خدمات مهندسی نیز استخراج و ابلاغ می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تعرفه خدمات مهندسی سال ۹۷ در سال ۹۸ ابلاغ شد گفت: تعرفه خدمات مهندسی سال ۹۷ در پایان همان سال ابلاغ شد اما تعرفه خدمات مهندسی سال ۹۸ ابتدا قرار بود در آغاز سال اعلام شود اما با توجه به تحولاتی که در وزارت راه و شهرسازی رخ داد تأیید تعرفه خدمات مهندسی به تأخیر افتاد اما به مجرد اینکه معاونت جدید مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مستقر شد تعرفه خدمات مهندسی ابلاغ شد.

رجبی با اشاره به اینکه تعرفه خدمات مهندسی ابلاغ شده است ادامه داد:تعرفه خدمات مهندسی اعلام شده است و هر ساختمانی نسبت به قیمت‌ها این تعرفه دارای ضرایب و متفاوت می‌شود.

منبع:

https://www.moaser.com/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d9%88-%d8%a7%d8%a8%d9%84%d8%a7%d8%ba-%d8%b4%d8%af/

فلورا بازدید : 47 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری اقتصادی معاصر، اقتصاد ایران هم در میان انبوهی از آشفتگی‌ها و فشارهای تحریمی، با معضل کرونا درگیر شده و دولت در این شرایط با محدودیت شدید درآمدی مواجه شده است. در این میان کارشناسان و فعالان اقتصادی پیش‌بینی می‌کنند در ماه‌های اولیه سال ۱۳۹۹روند مستمر و گسترده‌ای از نکول در تعهدات مالی و قراردادی حوزه‌های تولیدی و خدماتی رخ دهد که ضرورت حمایت از بخش تولید و کسب وکارها را نمایان می‌سازد. خیزش این موج مخرب، «مرکز پژوهش‌های اتاق ایران» را بر آن داشته تا براساس درس‌های حاصل‌شده از مرور تجربه چین و سایر کشورها، در گزارشی پژوهشی مجموعه اقداماتی به منظور حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده در کشور ارائه کند. این پیشنهادها در دو بخش «راهکارهایی جهت ایجاد منابع درآمدی جدید برای دولت» و «راهکارهایی درخصوص کاهش پیامدهای شیوع بیماری کرونا بر کسب وکارها» تشریح شده‌اند.

دولت چین در راستای مقابله با پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا بر کسب وکارهای این کشور تلاش کرده است با تدوین سیاست‌های حمایتی و تشویقی، از آثار سوء این ویروس بر اقتصاد کشورش بکاهد. مهم‌ترین اقدامات دولت چین در این زمینه در بخش‌هایی مانند «افزایش حمایت‌های مالی از کسب وکارها»، «معافیت یا کاهش حق بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان»، «ارائه یارانه اجتماعی به کسب وکارهای کوچک و متوسط»، «معافیت یا کاهش اجاره بهای کسب وکارها»، «تحریک تجارت خارجی»، «تشویق کسب وکارها به خرید خدمات دورکاری»، «حذف عوارض اداری سربار بر کسب وکارها»، «حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران خارجی»، «معافیت یا امکان تاخیر در پرداخت مالیات کسب وکارها»، «حمایت از کسب وکارهای بهداشتی»، «پرداخت یارانه به فعالیت‌های تحقیق و توسعه کسب وکارها» و «سایر سیاست‌های حمایتی» جانمایی شده‌اند.بررسی تجربه سایر کشورها و سازمان‌های جهانی در مقابله با ویروس کرونا هم نشان می‌دهد در آمریکا، کنگره ۳/ ۸ میلیارد دلار بودجه برای مقابله با این ویروس اختصاص داده است. همچنین بانک جهانی ۲ میلیارد دلار و صندوق بین‌المللی پول ۵۰ میلیارد دلار برای مقابله با کرونا در دسترس کشورها قرار داده است. از سوی دیگر صندوق جهانی (این صندوق با بیماری‌هایی چون مالاریا و سل مبارزه می‌کند) اعلام کرده کشورها می‌توانند نحوه دریافت و تخصیص کمک‌های مالی را تغییر دهند. در کشورهای ثروتمند هم بیشتر تلاش دولت‌ها در جهت آرامش بازارهای مالی بوده است. به‌طور مثال، در سوم ماه مارس (۱۳ اسفند)، فدرال‌رزرو آمریکا در جلسه‌ای از پیش تعیین نشده و به شکلی ناگهانی نرخ بهره را کاهش داد. بانک‌های مرکزی استرالیا، کانادا و اندونزی هم نرخ بهره را کاهش دادند.

 

منبع:

https://www.moaser.com/%d8%a2%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%85%db%8c-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af/%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%da%a9%d9%84%d8%a7%d9%86/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%aa/

فلورا بازدید : 31 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری اقتصادی معاصر، محمود محمودزاده درباره عرضه مسکن در بورس کالا اظهار داشت: ما بحثی درباره فروش مسکن در بورس کالا نداشتیم و مذاکرات ما در معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی با مدیران بورس کالا در خصوص عرضه مصالح ساختمانی در بورس کالا بوده است.

وی افزود: قرار است تأمین منابع مالی و عرضه مصالح ساختمانی در بازار سرمایه صورت گیرد.

محمودزاده تأکید کرد: در حال حاضر صرفاً فولاد در بورس کالا عرضه می‌شود که کالایی فراتر از میلگرد و تیرآهن را شامل می‌شود؛ ما خواهان راه اندازی تابلوی جدیدی در بورس کالا با عنوان مصالح ساختمانی هستیم که بتوان با قیمت کمتری پروژه‌های مسکونی اجرایی شوند.

وی در این خصوص که با توجه به اینکه منطق بازار سرمایه، اساساً کشف قیمت بر اساس عرضه و تقاضاست، نه قیمت گذاری، آیا ممکن است عرضه مصالح ساختمانی در بورس کالا، به افزایش قیمت‌ها منجر شود؟، بیان داشت: ایجاد بستر عرضه مصالح ساختمانی در بازار سرمایه که تا پیش از این وجود نداشته، در مقیاس کلان می‌تواند تأثیر قیمتی خود را داشته باشد.

به گفته این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی، بورس کالا مجوزهای عرضه مصالح ساختمانی تحت تابلوی مستقل را از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ کرده است که زمان اجرایی شدن آن را سازمان بورس اعلام خواهد کرد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که آیا آنچه در قانون بودجه امسال درباره واگذاری املاک وزارت راه و شهرسازی ذکر شده، قرار است از طریق سازوکار بورس کالا انجام شود یا خیر؟، گفت: در قانون بودجه ۹۹ همانند قانون بودجه سال گذشته، فروش برخی املاک وزارت راه و شهرسازی ذکر شده که منابع مالی محدودی هستند و صرفاً برای پشتیبانی و ارتقای خدمات در بخش تولید مسکن قابل استفاده است.

 

وی ادامه داد: قرار نیست دولت املاک خود را اعم از آنهایی که قرار است بسازد و آنهایی که در اختیار دارد را به مزایده بگذارد یا در بورس بفروشد؛ البته املاک قابل ملاحظه‌ای در حال حاضر نداریم و همین که بتوانیم با فروش املاک موجود، طرح ملی مسکن را پشتیبانی کنیم، اقدام بزرگی محسوب می‌شود.

 

منبع:

https://www.moaser.com/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d9%84%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b4%d8%af/

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 683
  • بازدید کلی : 1,969